Тренінг для колективу КопіБум - Ефективна комунікація з клієнтами.

"Вміння спілкуватися з людьми, це навик, за який я заплачу більше, ніж за будь-який інший" - сказав Джон Рокфеллер, американський мільярдер.

В нашій діяльності, ми дуже добре усвідомлюємо, що для наших клієнтів потрібна не лише якісна поліграфія, але й ввічливе та професійне обслуговування. З цією метою, ми регулярно організовуємо для наших працівників професійні тренінги, а також тренінги особистісного зростання.

Нещодавно, працівники мережі КопіБум відвідали тренінг "Ефективна комунікація з клієнтами".

 

Генерація ідей від колективу КопіБум


На тренінгу відпрацювали техніки виходу з конфліктних ситуацій, вчилися активному слуханню, вмінню задавати відкриті запитання та іншим навичкам, щоб краще розуміти клієнтів.

Вчимося ефективно спілкуватися з клієнтами. КопіБум

 

Дякуємо тренеру Юліані Собчук за професійне проведення тренінгу.

 

Тренінг по ефективній комунікації для колективу КопіБум