"Вміння спілкуватися з людьми, це навик, за який я заплачу більше, ніж за будь-який інший" - сказав Джон Рокфеллер, американський мільярдер.
В нашій діяльності, ми дуже добре усвідомлюємо, що для наших клієнтів потрібна не лише якісна поліграфія, але й ввічливе та професійне обслуговування. З цією метою, ми регулярно організовуємо для наших працівників професійні тренінги, а також тренінги особистісного зростання.
Нещодавно, працівники мережі КопіБум відвідали тренінг "Ефективна комунікація з клієнтами".
На тренінгу відпрацювали техніки виходу з конфліктних ситуацій, вчилися активному слуханню, вмінню задавати відкриті запитання та іншим навичкам, щоб краще розуміти клієнтів.
Дякуємо тренеру Юліані Собчук за професійне проведення тренінгу.