Якщо Вам потрібно створити рекламну брошуру, каталог або, наприклад, довідник, в якому споживачеві буде приємно та легко орієнтуватися – можна застосувати таку післядрукарську операцію, як індексна висічка. Індексна висічка допомагає візуально виділити регістри в друкованих видань за потрібним принципом.
Варіанти створення індексної висічки
Індексна висічка робиться:
- в алфавітному порядку (для записників та телефонних довідників);
- по кварталах або місяцях (для щоденників, блокнотів або планінгів);
- за розділами (для рекламних каталогів чи технічних довідників) тощо.
Форма висічки, крок і глибина, так само можуть бути різними. Все залежить від конкретної мети.
Індексна висічка. Різновиди
У великих професійних друкарнях можна замовити різні видання з висічкою або зробити висічку на вже готовому виробі. Високоточне обладнання дозволяє працювати з різними видами паперу, картону або пластику, створювати різні конфігурації регістрів і вирубувати вироби будь-якої товщини.
Існують такі різновиди висічки:
- Панорамна. Дозволяє більш точно структурувати інформацію, поділяючи її на розділи та підрозділи. В одному блоці можна поєднати декілька різних видів інформації;
- Крокова (пряма або скошена). Така індексна висічка найчастіше використовується. Регістри можуть бути вирубані під прямим кутом або скошені.
- Крокова округла. Відрізняється від попередньої більш презентабельним зовнішнім виглядом. Закруглені кути можуть бути з одного або з двох сторін регістру.
- Вирубування «під палець». Регістри мають форму півкола. Такий вигляд дуже зручний, коли потрібно швидко знайти певний розділ.
Для об'ємних рекламних каталогів роблять вирубку роздільників. Причому, самі роздільники можуть бути не тільки з більш щільного паперу, що відрізняється за кольором, але і з дизайнерського картону, паперу з ламінацією або навіть пластику.